keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

It's my birthday :)

Mulla pärähti tänään mittariin 28 vuotta. Tää synttäripäivä onkin kulunut sairastupaa huoltaessa :P Mahatauti tuli ilman kutsua vierailemaan tässä huushollissa...! Onneksi mä sairastin jo viime viikolla ja oon nyt pystynyt huolehtimaan Eetistä, kun T sairastaa. (Mutta voi hahhah, millanen viikko viime viikolla oli, kun mä sairastin ja jouduin oleen Eetin kanssa yksin pitkiä päiviä.... Ei paljoa naurattanut silloin! Kotiäidit kun ei saa levätä sairaanakaan, ju nou...) Joten pienimuotoset synttärikahvitukset piti nyt perua, mutta se ei mun maata kaada. Juhlitaan sitten parin vuoden päästä kunnolla pyöreitä :). Kunhan meillä olis juhannuksena kaikki terveitä, sitä mä vaan toivon. Mun päivää on kuitenkin piristäneet synttäriyllätykset, joita on tuotu hiekkalaatikon reunalle keskelle aamupäivän leikkejä, postilaatikosta löytyi myös piristystä ja puhelin on piippaillut synttärionnitteluja pitkin päivää ♥ T:kin oli mua muistanut, vaikka huonossa hapessa on ollutkin. On mulla vaan ihania läheisiä ♥ Kiitos kiitos kiitos ♥

Pentujen kanssa kerittiin kuitenkin tänään poseeraamaan, sen verran T jakso jo pihalla olla, että pystyi kameraa pitämään kädessä ;) Pennuille on jo viralliset nimetkin annettu, tässä alla olevassa kuvassa vasemmalta alkaen on Floki, Lagertha ja Ragnar ♥ Joku varmaan arvaa mistä nimet ovat peräisin? :)


Välillä syödäänkin pihalla, näin minimoidaan sotku sisällä. Ja sitähän on viime aikoina piisannut x) Ja sanomalehtiä kuluu.... Pennut on muuten viime päivinä saaneet päähänsä, että on tosi jees herätä aamulla viideltä ulvomaan! :P Onneksi Eeti ei oo vielä kertaakaan siihen herännyt, mutta iteltä meinaa järki mennä :D. Pennut haluais aitauksesta pois vapaasti kämppään telmimään, mitä en todellakaan aio tuohon kellonaikaan suoda... Ens yöksi meinaankin vuorata koko vierashuoneen lattian, että voin sinne pennut päästää vapaaksi jos tulevanakin yönä/aamuna alotetaan sama ulvomiskonsertti :P Että semmosta touhua täällä ;)


Meidän pienen touhupepun kanssa riittää touhua pentujen ohella :) Eeti on muuten jo vähän aikaa osannut sanoa "äiti" ♥ En oo kyllä aivan varma, ymmärtääkö Eeti mitä se sana tarkoittaa, kun välillä tuntuu, että kaikki on "äiti äiti" ;). Niin ja osaa Eeti sanoa myös "auto"" :) Lusikkatreenitkin on aloitettu, ensiksi aattelin, että eihän tästä sottaamisesta tuu yhtään mitään, mutta tänään Eeti sai ekaa kertaa vietyä itse lusikalla puuroa suuhun :) Niin ne pienet vaan oppii yhtä sun toista ♥



Mun iso, pieni poika ♥


Palloleikit koirien kanssa on pop, välillä meno on aika vauhdikasta, kuten varmaan arvaatte tällä kombolla...



Tässä meidän triosta lähikuvaa, eikö oo sulosia ♥ Ja voi apua, pian osa jo lähtee uusiin koteihinsa. "Niisk" ja toisaalta myös helpotuksen "huokaus" :P On tässä meinaan ollut välillä kädet täynnä töitä...


Mutta nyt sohvalla hetkeksi istumaan, mukavaa juhannuksen odotusta teille kaikille :) Meillä juhannusta vietetään kotona ja kodin lähellä, suunnitelmat riippuu ihan siitä, ollaanko meillä terveitä, joka tapauksessa ei voida kovin kauaa olla kotoa poissa pentujen takia, mutta se ei haittaa :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.