maanantai 22. kesäkuuta 2015

27



Niin sitä vaan pärähti mittariin taas uusi luku, 27. Mä juhlistin synttäreitäni viettämällä shoppailupäivän Seinäjoella YKSIN. Voi pojat, että teki hyvää :P T ja E pärjäs vallan mainiosti keskenänsä täällä kotona, kun mä olin pumpannut pakastimen täyteen maitoa (no en nyt TÄYTEEN, mutta sen verran että pärjäsivät muutaman tunnin ilman mua :D) Ja jäihän sieltä alennusmyynneistä monenmoista käteen, tällä kertaa en ees tehny oikeestaan heräteostoksia (niin paitsi pari kynsilakkaa, joita en aiemmin tiennyt tarvitsevani ;)) vaan ostin semmosia juttuja mitä olin alunperin aatellutkin, niinkun esim. caprit ja pitkät housut ja pari imetykseen soveltuvaa paitaa.



Samalla reissulla hain meille koliikkikeinun, jonka olin varannut facebookin kirpparin kautta ja voi että se on ihana!:D Keinuu kuutta eri vauhtia, siinä on tärinätoiminto, musiikkia ja mobile :) Juuri Eeti sitä on testailemassa ja nukahti samantien siihen! En tiä oliko poika vaan tosi väsyksissä vai tainnuttiko keinu sen, oli miten oli, niin lupaavalta vaikuttaa tää hankinta :)

Aina näin synttäreiden alla sitä miettii omaa elämäänsä ja sitä mihin se on johtanut. Oon oikein tyytyväinen siihen, millä mallilla mun ja meidän asiat on tällä hetkellä. Monta unelmaa on jo toteutunut ja uusia haaveita on jatkuvasti edessä, joita kohti mennään :) Oon iloinen siitä, että oon 27-vuotiaana valmistunut ammattiin, jota oon ehtinyt harjoittamaan jo pari vuotta, ehtinyt asumaan parissa eri kaupungissa itsekseni, löytänyt miehen, jonka kanssa haluan jatkossakin olla, meillä on oma, ihana koti, rakkaita karvanaamoja kaksin kappalein ja kaikista pienin ja suloisin haavekin on toteutunut pienen Eeti-pojan muodossa ♥

Varsinkin nyt tuntuu siltä, että hetkessä eläminen on tärkeää. Että muistaisi jokaisena päivänä nauttia sen olemassaolosta. Eikä aina odottaisi viikonloppua, palkkapäivää, lomaa, joulua, ensi kesää tai mitä nyt milloinkin. Nauttisi juuri tästä hetkestä. Siihen mä yritän nyt panostaa.



Kivaa viikkoa teille kaikille, toivotaan että niitä kesäkelejäkin alkais pikkuhiljaa tulemaan!:)



6 kommenttia

  1. Onneksi olkoon!
    Hellyyttävä tuo varpaat kuva <33 Syötävän söpöt pikku Eetin varpaat <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tykkään kas pikkusista varpaista :) ♥

      Poista
  2. Synttärionnea myös tätäkin kautta! Ihana tuo varvas kuva!!:)

    t.k.l-m.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Eikö ookin söpö :) (siis lähinnä noi Eetin varpaat :P)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.