torstai 13. lokakuuta 2016

Raidoilla piristystä


Kyselin teiltä aiemmin kommenttia hiusteni suhteen ja sainkin kivasti mielipiteitä täällä blogissa ja muualla somessa. Päätin kuitenkin luopua blondiksi värjäämisestä, kun en ole varma, että sopiiko se mulle + että pelkään sitä, kuinka paljon se vahingoittaa mun hiuksia. Mutta jotakin uutta kivaa halusin kuitenkin tukalleni tehdä. Joten päätettiin mun kampaajan Jenhairin Jennin kanssa, vetäistä pää täyteen raitoja :). Nyt kun tää mun tukka on ollut niin tumma, niin heti kerralla ei saa niin vaaleita raitoja, kun lopulta haluaisin, mutta tätä raitaprojektia jatketaan sitten taas, kun juurikasvua alkaa pukkaamaan :) Mutta kuten tuosta alla olevasta "ennen" kuvasta vasemmalla huomaa, mulla on jo ennestään raitoja tumman tukan seassa ja nyt kun niihinkin kohtiin laitettiin lisää vaalennusainetta, niin niistä vanhoista raidoista tuli sitten jo ihan kivan vaaleita, mutta seassa on myös tummempia raitoja. Haaveilen, että jossain vaiheessa saisin tukkaani ainakin tuhkanvaaleita raitoja ja sitten myös vaaleanruskeita, ettei tää tukka ala olemaan kokonaisuutena liian vaalea. Mitäs mieltä ootte tämmösistä suunnitelmista? :) Pituuttakin pätkästiin latvoista reilusti pois, mutta se tapahtui jo "ennen" kuvanottoa, hätäsiä kun ollaan :P 





Tää kuva onkin jo tältä aamulta, mutta tästä vähän näkee, millanen tukka on edestä :) Otsista vaan kevennettiin, pituudesta ei otettu oikeestaan ollenkaan pois, kun tää on mun mielestä hyvänmittanen just nyt.




Mitäs tykkäsitte? :) Ja hei, ihan pian on taas viikonloppu, niin mahtavaa! ♥ Kivaa päivää teille kaikille :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.