torstai 8. maaliskuuta 2018

Rv 38

Viikot kiirehtii eteenpäin ja laskettuun aikaan on enää reilu pari viikkoa. Nyt siis jos vauva syntyisi, olisi hän jo täysiaikainen, mikä on tietysti helpottava tieto :). Oon saanut kivasti mun rästihommia tehtyä, mutta jokaisen yliviivatun homman tilalle keksin aina vähintään kaksi uutta hommaa :D. Ei ziisus :D. Vauvan kaikki tärkeimmät tavarat on kyllä hankittuna ja monen asian voi hankkia vasta vauvavuoden aikana, mutta mä oon vähän sellainen että saan mielenrauhaa siitä, että kaikki on hankittuna ja tiptop kun vauva syntyy, varsinkin KOTI. Kodin siisteys tuottaakin eniten päänvaivaa tällä hetkellä :P. Ois niin ihanaa tulla vauvan kanssa putipuhtaaseen ja viimeisen päälle sisustettuun kotiin sairaalasta :P :P. Voiskohan T ja E muuttaa koirien kanssa hotelliin loppuajaksi ettei ne sotke täällä sillä välin joka paikkaa...Ja mun pitäs vissiin lopettaa Remppa & Muutto-ohjelman vahtaaminen, kun haluisin sen ansiosta sisustaa tän meidän kodin kokonaan uusiksi :P.


Kovasti oon miettinyt sitäkin, että kuinkahan jäätävä koti-ikävä siellä sairaalassa taas iskee. Toivottavasti päästään kotiutumaan normaalissa ajassa ja tällä kertaa synnytys menis kuin Strömsöössä. Oon ollut Eetistä erossa vain vuorokauden verran, kun ollaan jossain ylipäänsä oltu, nyt vähän järkyttää mitkä fiilikset tulee olemaan puolin ja toisin jos oon sairaalassa esim 3 vuorokautta... Onneksi T on kotona ja tulevat tietysti E:n kanssa sairaalaan mua ja vauvaa katsomaan, mutta on se silti eri asia. Eiköhän tästäkin asiasta hengissä selvitä, mutta kaikkea sitä miettii etukäteen.

Taisin puhua etukäteen että hemmotteluakin oon itelleni varannut, kävin nimittäin viime viikolla oikein spa-jalkahoidossa ja ai että se oli nappivalinta näille viimeisille viikoille. Nyt on varpaankynnet lakattu pinkillä ja ne on synnytystä ajatellen esittelykunnossa :DD. Jalkojen kuorinta, naamio ja piiiitkä hieronta oli aivan taivaallista ♥ Jalat tuntui niin kevyiltäkin hoidon jälkeen :) Tänään käyn värjäämässä ripset ja kulmat pitkästä aikaa, niin kasvoihinkin tulee väriä, tiedän etten kotona kuitenkaan jaksa päivittäin meikata saatika sairaalassa.

Synnytyskassia oon tänään laittanut alulle ja onneksi imetysliivitkin saapui tänään postissa :P. Omat ja vauvan kotiutumisvaatteetkin ois tarkotus etsiä valmiiksi...


Ja jottei rahanmenoa olis liian vähän tässäkään kuussa, niin mun puhelin alkoi tietysti vetelemään viimeisiään. Nyt mulla on sitten Honor 8 hankittuna, ihan kivalta ensivaikutelma tuntuu ja on ainakin hyvin samanlainen käyttöjärjestelmä kuin mun edellisessä LG:n puhelimessa. Mähän en ite tajua näistä puhelimista oikein mitään ja meillä onkin jo pitkään ollut diili T:n veljen kanssa, että se kattoo mulle aina sopivan puhelimen ja opettaa sen käytön :P.

Palaamisiin taas :)

Päivitystä: mun puhelin on kuulemma Honor 9 :D

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.