perjantai 29. huhtikuuta 2016

Yhden elämänvaiheen päättyminen

Nyt se on siis tapahtunut, tänään on meillä imetys päättynyt. Niin kovin hartaasti odotettu ja pelätty päivä. Olo on samaan aikaan helpottunut, mutta surullinen. Jos pää olis kestänyt menossa mukana tätä rajoitettua imetysdieettiä, olisin todellakin jatkanut imetystä. Mutta oman jaksamisen takia, imetys päättyi nyt tähän, reilu viikko ennen Eetin 1-vuotissyntymäpäivää. Ylpeä saan olla tästäkin suorituksesta, mutta mieli on vielä hieman maassa. Eikö se tästä pikkuhiljaa ♥

Imetyksen päättymisen kunniaksi syötiin tänään T:n kanssa ruiskerroshampurilaiset ja olihan se hyvää ♥ Paitsi, että maha tuli siitä tosi kipeäksi, mulle ei vaan sovi ruis eikä kyllä muutkaan viljat :P Mutta onneksi vain MUN maha eikä Eetin... Oon tänään kerinnyt jo juomaan kahvia, joka ei kyllä kutkutellut makuhermoja, syömään leipää, jota oonkin kipeästi kaivannut, laittanut sen leivän päälle myös juustoa, jota ilman selviän kyllä näköjään jatkossakin :P. Mutta suklaa sentäs oli just niin hyvää, kuin muistelinkin sen olevan ♥ Tätä uutuussuklaata en kylläkään ollut maistanut aiemmin, mutta se oli tosi hyvää! :)



Mä oon tän päivän viettänyt Eetin synttäriasioita järjestellen ja sillä aikaa Eeti on ollut mummin luona leikkimässä. Ja poissa maidon hajusta...! Ja mummilasta tulikin iloviesti pari tuntia sitten, Eeti oli suostunut juomaan korviketta, jota ei aiemmin ole suostunut juomaan kuin pieniä hörppyjä! Oon tästä niin iloinen, toivottavasti kotonakin kelpaa. Pari viimeistä yötä on mennyt parilla- kolmella herätyksellä, välillä on riittänyt pelkkä tutin laittaminen suuhun, mutta välillä on hörpitty vettäkin ja kanniskeltu lyhyitä aikoja sylissä. Mutta siis selkeästi parempia öitä nää tälläset on meille! Aamuherätykset ovat kyllä aikaistuneet, nyt heräillään 6-7 välillä.

En olisi ikinä arvannut, että imetyksestä muodostuu mulle näin tärkeä asia. Imetyshetket ovat olleet mulle ja Eetille kaikista ongelmista huolimatta tosi tärkeitä hetkiä. Ilolla muistelen meidän imetystaivalta ja yritän nyt viikonlopun keskittyä synttäreiden järjestämiseen enkä pillittämiseen...!
Ensi viikolla päästäänkin mun vertaistuen/hyvän ystävän kanssa yhdessä juhlimaan meidän molempien imetysdieettien päättymistä ja samalla myös suremaan sen kaiken loppumista. Rankkaa on ollut, mutta kaikkensa sitä tekee oman lapsensa hyväksi!♥

Mä haluan toivottaa teille kaikille lukijoille aurinkoista vappua! ♥ Ja palaillaan viikonlopun jälkeen meidän 1- vuotissynttäriteemalla :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.