torstai 7. toukokuuta 2015

Vielä yhtenä kappaleena

Ai, että miten mahtava ilma tänään on ollut :) Kävin koirien kanssa heti aamusta nuuhkimassa kesäilmaa lenkin muodossa, oon kyllä henkeen ja vereen kesäihmisiä. Paras vuodenaika ♥ Ja mulla on semmonen kutina, että tästä kesästä on tulossa aivan mahtava ♥
Tänään ois viikkoja kasassa 41+5 ja mä oon aina vaan kotona ;). Pikkusella on näköjään vähän liian viihtyisää tuolla masussa... Onneksi vauvalla on ainakin tän hetkisten tietojen mukaan kaikki hyvin, että siitä ei oo tarvinnut murehtia. Mammalla vaan meinaa olla rankkoja nää viimeset päivät ;). Tai se rankkuus taitaa olla enemmänki tuolla henkisellä puolella, haluisin niin jo kroppani takaisin. Mutta enää siihen ei pitäisi mennä montaa päivää, katsotaan joudutaanko käynnistelemään vai miten Inu tänne maailmaan lopulta tulee.

Kohta siis "saan" hyvästellä tän vauvamasun, joten tein sen kunniaksi pienen kollaasin masun kasvusta :)

Vauvamasu, raskaus
Kyllä sitä kokoa vaan on tullutkin! Ihan uskomatonta katsoa noita alkupään kuvia, joissa masu on vielä ihan pikkuruinen... Mutta sieltä se sit vaan loppujen lopuksi pompsahti :)

Ja vielä oudompaa on katsoa viime kesän kuvia, kun en vielä ollut raskaana... Siis oonko mä joskus ollut tuon kokoinen, siis normaalipainoinen?!:D No onpahan tavotetta tälle kesää :P






Tätä alla olevaa maximekkoa pystyn onneksi käyttämään, vaikka kaikkia raskauskiloja ei oiskaan kesään mennessä karistettu... Sen verran anteeksantavainen malli ;)





Nää viimeset päivät "yhtenä kappaleena" meinaan viettää hyvin rennosti. Päikkäreitä rakastaa sekä mamma että koirat, joten seura on aina taattu ;). Välillä käydään ulkoilemassa, joko kävellen tai pyöräillen ja haaveilen mä jo puutarhatöistäkin, mitähän kaikkea sitä tänä vuonna istuttaisi... Siivoushullua musta ei oo saatu kuorittua esiin tän raskauden aikana, ihan normaalin verran oon vaan siivonnu, ei oo ikävä kyllä lähtenyt lapasesta sillä saralla :P

Kiitos siitä, että täällä blogissa ei oo tullut mitään kyselytulvaa tyyliin "etkö sä vieläkään oo synnyttämässä?!" On pysynyt järki paremmin päässä, kun ei oo tarvinnut vastailla kuin perheen ja lähimpien ystävien kysymyksiin :). Kun on itse odottanut synnytystä kuumeisesti jo monta viikkoa, niin muiden ihmisten ihmettelyt ei ois paljon asiaa auttanut. Vauvan syntymästä tuun laittamaan instagramiin ja tänne blogiinkin tietoa sitten, kun jaksan ja pääsen hetkeksi irti vauvakuplasta :). Mutta tuolta blogin oikeasta reunapalkista tekin, jotka ette ole instagramissa pystytte seuraamaan mun instagram-päivityksiä :)

Jää nyt siis nähtäväksi, että onko mullakin jo äitienpäivä tänä vuonna, vai vasta ensi vuonna... Pitäkää mulle peukkuja, että mullakin ois sunnuntaina jo juhlan aihetta ♥

12 kommenttia

  1. Olipa hauska kattoa näitä kuvia! Ja siis jotenkin ihan sama fiilis, että näytät jotenkin oudolta noissa vanhoissa kuvissa :D Toi sun maha vaan tuntuu jo ihan normaalilta sun ulkomuodon osalta ;)

    Peukut ja varpaat on täällä pystyssä koko ajan! Ja vaikkei Inu syntyis sunnuntaiksi niin oothan sä silti jo äiti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytän mun mielestä nois viime kesän kuvis muutenki ihan oudolta :D. Ja tää maha tuntuu olleen täs edes jo ikuisuuden, kohtako sitä ei muka ookaan tässä?!:D Ja pidä vaan kaikki varpaat ja peukut pystyssä, niitä tullaan tarvitsemaan ♥

      Poista
  2. Huiii vähiin käy päivät sulla!♡ Toivotaan et saat sunnuntaina viettää jo ihka ekaa äitienpvää, niinkuin minäkin :)

    VastaaPoista
  3. Pidetään peukkuja! :) ja Kovasti tsemppiä sinne <3

    VastaaPoista
  4. Oi vitsi on muuten upee toi maximekko ja sinäkin! Mäkin katon viime kesän kuvia et jösses mä oon ollu pieni. :D ja silloin muka on ollu jotain laihdutettavaa.. Mä uskon, että tänä kesänä olen jo jonkinmoisessa kunnossa kun nyt viidessä päivässä lähtenyt jo viisi kiloa. Muutenkin kaikki himot herkkuihin on hävinnyt ja tekis hirveästi mieli lähteä lenkkeilemään. :D ja mä en oo koskaan ollu mikää urheilun ystävä. Tsemppiä viimeisiin päiviin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin outoa kattoa reilun vuoden vanhoja kuvia :D. Sullahan on hyvin lähteny paino laskuun, mä toivon kas että täältä katoaa viimestään ens viikolla sokerihiiren merkit :P Ja nyt on ollu ihan mahtavia lenkkisäitä, että sekin varmasti innostaa ulkoilemaan, onneksi :) Ja kiitos tsempistä :)

      Poista
  5. Tsemppiä synnytykseen ja viime hetken odotteluihin :)

    VastaaPoista
  6. Millon sulla on käynnistys? :-)

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia!:) kävin jo kurkkimassa sun instagramia;)

    VastaaPoista
  8. Seurailen sun instagramia ja niin suloinen pikku prinssi ONNEA TUHANNESTI!♥ Mutta se jäi arveluttamaan että miksi pikkunen ei päässyt kotia heti? :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.