keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Huomenlahjat

(Kirjoitettu 24.9.2013)

Meillä siis vaihdettiin noita perinteisiä huomenlahjoja häiden jälkeisenä aamuna :). Itse sain jotain todella ihanaa, ja joka on päässyt heti jokapäiväiseen käyttöön (en malta säästää sitä vaan juhlia varten). Esitin vienon toiveen, että lahja olis jotain sellasta mistä jäisi muisto moneksi vuodeksi (ei siis tällä kertaa esim. mitään hemmottelulahjakorttia, vaikka niistä muuten tosi paljon tykkäänkin). Sainkin todella upeen lahjan, Lumoava-sarjan Bella kaulakorun ja korvikset ♥ Entuudestaan tää sarja ei ollu mulle niinkään tuttu, mutta onneks T tiesi mistä mä tykkään! Nää kuvat ei jotenki anna oikeutta varsinkaan tolle kaulakorulle, mun mielestä se on livenä paljon hienompi ♥


Huomenlahja

Huomenlahja

Katotaan, jos saisin tuosta kaulakorusta otettua kuvan käytössä, sen verran ahkerasti oon sitä nyt käyttänyt :). Ihana ♥
En ois parempaa lahjaa voinu saada.

Omasta huomenlahjaideasta en oo uskaltanu hiiskahtaakaan täällä, ettei T vaan käy täällä lukemassa mun suunnitelmista ;). Mä kävin siis huomenlahjakuvauksessa!:) Eli musta otettiin vähäpukeisia kuvia tulevaa aviomiestä varten, että on sitten jotain mitä muistella ku ollaan vanhoja ja ryppysiä ;). Kävin kuvauksissa jo alkukesästä ja kyllä oli monesti lähellä etten perunu koko kuvausaikaa :P. Sen verran paljon mua toi juttu jännitti, että siks meinasin perua sen, jotenki aattelin, että ei helkkari musta oo tähän vaikka ideana se olikin loistava. Lopulta kuvauspäivä koitti ja sain kaaso-J:n tsemppariksi mukaan. Ja hyvä, että otinkin, oli meillä sen verran hauska iltapäivä :D. Kuvauksissa kävin siis valokuvaajalla, joka kuvasi myös meidän häätkin. Halusin ehdottomasti naiskuvaajan, ei käyny mieleskään keikistellä mieskuvaajan edessä, vaikka kuinka kuvaaja oiskin osannut pitää naamansa peruslukemilla.


Jännityksestä ei kuvauksissa ollut tietoakaan, jotenkin tilanne oli niin rento, että ite aloin ehdottelemaan, että jos otettas vaikka rintsikat pois jne. :D. Kaaso-J tsemppas koko ajan taustalla ja ehdotteli hyviä ilmeitä ja asentoja ja nauramiseksihan se tuppas menemään :P. No eipä ollut jäykkää, perus suomalaista meininkiä ;). Oon tosi tyytyväinen itteeni, että uskalsin toteuttaa tän ja kuvatkin onnistu paremmin ku osasin odottaa :) En aiemmin ajatellutkaan, että laittasin niitä kuvia tänne, mutta jos kehtaan laittaa reissusta itestäni bikinikuvia tänne,ni se on aikalailla sama asia mulle. Ja, jos jollekin siellä ruudun toisella puolella tulee mieleenki arvostella meikäläisen jenkkakahvoja ja muita ihania herkkuja, niin sensuuri on kova, eikä semmosia kommenttteja täältä päästä julkaista ;). Joten sorry guys!

Joten tässä on muutama kuva mun huomenlahjakuvauksista, sanotaan vaikka niin, että nää on niitä kesyimpiä ;).













Mä kävin siis kampaajalla muka "koekampauksessa" tuona päivänä ja laitoin tekokynnetki eikä T tajunnut ihmetellä mitään ;). Onneks oli perjantai ja mä saatoin sanoa, että on kiva laittautua viikonloppua varten ;). Kaikkee pöhköö sitä pitääki aina keksiä, mutta jestas, jos täs vaan kerran elämäs pääsee naimisiin, niin pitäähän siitä ottaa kaikki ilo irti ;). Ja mä olin ainakin niin fiiliksissä noista kuvauksista, että en ois malttanut lopettaa poseeraamista :P. Suosittelen kyllä jokaiselle, kohottaa kummasti itsetuntoa :).

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.