keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Salitreenien aloitus ja kesätouhuja

Pitäis koputtaa puuta, mutta oon huomannut nyt viikon ajan, että meillä on selkeästi itkeskelty vähemmän masuvaivoja :) Muutenkin E on ollut selkeästi tyytyväisempi oloonsa kuin aiemmin :) Toki vauvat itkeskelee aina jonkun verran, mutta nyt syynä on ollut lähinnä ne perusjutut kuten väsy, nälkä, tylsyys :P E viihtyy jo pieniä aikoja itekseen leikkimatolla ja on pidentänyt päikkäreitäänkin välillä yli tuntiin, joskus jopa yli kahteen tuntiin, mikä on meillä aivan eriskummallista :) Mutta oon kyllä ottanut jokasesta päikkäriminuutista kaiken irti, kuten nytkin ;)

Viime viikonloppuna mun sisko oli meillä pari päivää kyläilemässä, leivottiin yhdessä (brita-kakkua, jota mä tein muuten ensimmäistä kertaa) tehtiin ite (tai T teki :P) sandwichejä, lenkkeiltiin ja laiskoteltiinkin :) Sisko oli lapsenvahtina niin mä pääsin ekaa kertaa E:n syntymän jälkeen T:n kanssa salille, ai että mä nautin! Tästä se taas lähtee :) Kyllä pari päivää sen jälkeen tunsi koko kropassa, että on jotain tehnyt :P Sitä tunnetta oon niin odottanut!♥ Ja tänään pääsen toisen kerran salille, kun anoppi tulee hoitamaan Eetiä :) Jee!


Mä en yksin osaa salille mennä, oon niin tottunu siihen, että T sanoo mitä mun pitää tehdä ja millä painoilla. Jos mä saisin ite päättää, ni tekisin puolet vähemmän ja puolet pienemmillä painoilla :P Ja onhan se ihan huippukivaa, kun oma pt tsemppaa vieressä, tuleekin siitä hommasta jotakin :) T valmistu keväällä personal traineriksi ja jokin aika sitten valmistu nettisivutkin, käykäähän kurkkaamassa, jos joku muukin tarvii pt:n apua oman kuntonsa kohentamiseen :)  http://ptkangasluoma.com/

Syksyä kohden yritän vähentää myös herkuttelua, nyt siihen ei vielä rahkeet riitä. Mutta pikkuhiljaa :) Tarkotus olis palauttaa ruokavaliota vaan entistä terveellisemmäksi ja jättää kaikki turha pois, ei sen radikaalimpaa. Ja tottakai herkkupäiviäkin pitää olla, mutta se on sitten eri asia, että kuinka usein ;)

Tulevana viikonloppuna on tiedossa mökkeilyä meidän raumalaisten ystävien kanssa, tiedossa siis yksi kesän odotetuimmista jutuista ♥ Toivottavasti ei sataisi kovasti eikä hyttyset söis meitä elävältä :P Onneksi E on pihalla ollessamme pitkälti vaunuissa ja on siellä turvassa ötököiltä, mutta muuten täytyy sitten vain huolehtia vaatetuksella etteivät ötökät pääse pistämään.

Eetiltä terkkuja ♥ Voi, kun se kasvaa ihan liian lujaa ♥




Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.