keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Huhuu, missä sä oot

Nyt on tullut pidettyä sen verran pitkä postaustauko, että musta tuntuu, että osa teistä on ainakin ihmetellyt että mihin oon kadonnut. Täällä mä oon, hoitamassa tätä ihan tavallista vauva-arkea, niinkuin ennenkin :) Meikäläiseen pamahti vaan niin kova väsymys tuossa kuukausi takaperin, että siitä ei aivan tuosta noin vaan päästykään ylitse, eikä se väsymys oo vieläkään mihinkään kadonnut, mutta hellittänyt ainakin hetkeksi. Joten sen vuoksi on kaikki ylimääräinen touhuaminen jäänyt hetkeksi väliin, kun oon yrittänyt saada levättyä edes ne pienetkin päikkärihetket, sen sijaan että oisin esim. kirjottanut tätä blogia. Onneksi mulla on T, joka on ymmärtänyt sen, että tää äiti ei aina jaksa. Ja missä me oltas ilman anoppia, joka aina välillä ehtii vaunuttelemaan E:n kanssa ♥

Multa on parikin ihmistä kysynyt, että oonko ollut yksinäinen mammalomalla. No sitä en kyllä onneksi ole ollut! Tekemistä piisais joka päivälle ja ystäviäkin näen useasti. Mutta sen sijaan niitä lepohetkiä on todella harvoin. Ja sieltä se väsymys tietysti kumpuaa. Ehkä vikaa on vähän itsessäkin, oon aika huono antamaan Eetiä hoitoon. Joku joskus sanoi, että tyytyväisen ja iloisen vauvan antaisi varmaan helpommin muiden hoidettavaksi, kuin sellaisen joka itkeskelee muutenkin herkästi. Ja mä oon kyllä samaa mieltä. Sitä vaan murehtis sitten, että mitenkä se oma rakas siellä pärjää ilman äitiä. No, meitä on moneen junaan ja mä en tiä kumpiko meistä on lopulta enemmän kiinni toisessa, minä vai E ;). Vaikka kyllähän vauvavuoden tarkoitus onkin vahvistaa äidin ja lapsen suhdetta, mutta mihin se raja vedetään sille yhdessäololle :P Siitäkin voi olla montaa mieltä.

No mutta se siitä, toivotaan että jatkossa ei aivan näin pitkiä postaustaukoja tulisi, tietysti nää päivät ja oma jaksaminen vaihtelee jatkuvasti ja tulevasta ei voi tietää mitään. Mutta vaikka väsymys on välillä ollut jäätävää, niin on täällä silti tehty monenlaista kivaa :) Yks päivä ajelin esim. siskoni opiskelupaikkakunnalle Kauhajoelle Eetin kanssa ja vietimme siellä kivan illan lenkkeillen Kauhajoen lande(!)maisemissa ja höpötellessä ties mistä.







Ja sitten yks lauantai-ilta pääsin kauan odottamaan naisten saunailtaan!♥ Se olikin mun eka ilta poissa kotoa E:n nukkumaanmenoaikaan. Ja hyvin oli T ja E pärjännyt keskenään, enkä sitä epäillytkään. Ja mulla oli niin kivaa, kun sai rauhassa jutella syvällisiä (ja ei-niin-syvällisiä :P) ilman, että kukaan vaati huomiota tai hoivaamista. Sain herkutella ja saunoa pitkän kaavan mukaan :) Teki tosi gutaa ♥

Kanafetasalaatti kainalossa kohti saunailtaa :)...



Tänään olin Me&I- vaatekutsuilla ja ens viikolla on seuraavat :P Ens viikolla onkin monenlaista kivaa pientä ja isompaa ohjelmaa tiedossa, sillä T:lla on kauan odotettu syysloma! Ihan mahtavaa, että saadaan olla koko viikko perheenä yhdessä ♥ (Mä meinaan ainakin hyödyntää osan ajasta nukkumiseen :P)

Kirpparillekin oon raahannut karmeen kokosen kasan vaatteita ja sen vuoksi vierashuone on tällä hetkellä ku pommin jäljiltä, kun pengastin kaikki turhat vaatteet esiin. Ja niitähän oli MUUTAMA....

Eeti kasvaa hurjaa kyytiä, nyt on alettu käyttämään 74 koon vaatteita ja jäbälle tulee ens viikolla 5 kuukautta ikää täyteen :) Ja 8 kiloa on varmaan jo rikottu ;) Ensimmäinen hammaskin on vihdoin puhjennut alas! Toinen siitä vierestä puhkeaa varmaan myös pian. Johan ne hampaat on melkein kolme kuukautta raukkaa vaivanneetkin....


Semmosia pikakuulumisia tänne! :) Nyt laittamaan saunaa päälle, kun vaunuttelijat saapuu kohta lenkiltä kotiin :) Palataan toivottavasti piakkoin taas postauksen muodossa :)

4 kommenttia

  1. Voi ihana iso pieni poitsu! <3 kiva kuulla susta. Tiedän ton väsymyksen ja kiireen. Sitä kuvittelis, että äitiyslomalla olis aikaa aikaa ja aikaa, mut päin vastoin joka päivälle riittää ohjelmaa. Kiva, et oot päässyt vähän irrottautumaan vauvailusta, se tekee hyvääää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä niitä irtiottoja sais olla enemmänkin, ku vaan aikaa ja hoitaja löytyis joka kerta :) Mutta kummasti tosiaan ohjelmaa riittää, eipä tuu aika tylsäks, ei vissiin teilläkään! :)

      Poista
  2. Hyvä että vihroin puhkes se hammaskin sieltä! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.