tiistai 31. tammikuuta 2017

Jumppapumppihaasteita

Oon tässä töiden aloituksen myötä todennut, että meikäläisen alkaa olemaan aika hankalaa päästä kodin ulkopuolelle treenaamaan säännöllisesti, joten oon päättänyt panostaa kotijumppailuun sen verran kun jaksan ja ehdin. Hurahdinkin ihan täysillä näihin jumppahaasteisiin, joita on ainakin somessa mainostettu :). Nää sopii just mun arkeen, just nyt :). Siispä päätin ryhtyä 30 päivän lankkuhaasteeseen! Ja eihän se tietysti yksinään mulle riittänyt, niin otin mukaan vielä kyykkyhaasteen :D Tästä lankkuhaasteesta on ainakin olemassa facebook-ryhmä "30 päivän lankutushaaste" ja kyykkäyksestä en ole edes katsonut löytyiskö siitä ryhmää. No joka tapauksessa, huomenna aion aloittaa kummatkin jumpat ja sitten pari kertaa viikossa teen myös muutakin kotijumppaa. Katotaan lopetanko kaikki haasteet jo parin päivän jälkeen vai kuinka käy! :P

Aikooko joku muukin teistä alottaa näitä haasteita? :) Mä aion siis aloittaa nää molemmat huomenna eli 1.2 :). Pysyy paremmin kärryillä monesko päivä menossa, kun aloittaa kuun ensimmäisenä päivänä :).

Tässä siis tää lankkuhaaste, jonka mukaan mä aion tehä.



Ja tässä sitten se kyykkyhaaste. Mä tuun niin kuolemaan jo ekalla viikolla :DD



Nää iltavuoropäivät on niin mahtavia, kun mä ehdin ennen töihin lähtöä tekemään hetken omia juttujakin, kun oon jo vienyt Eetin hoitoon ennen päikkäri- ja lounasaikaa. Tänään oon iloinnu siitä, että siivosin kaikki lelut järjestykseen ja nyt nautin täällä siitä, että ne pysyykin hetken aloillaan :P. Ja miten riemullista on pestä pyykkiä kun ei tarvi laittaa lapsilukkoa päälle :D. Pienistä asioista se hyvä mieli välillä koostuu :P.

Alla kuvituskuva anopin tuomasta kukkakimpusta, jonka sain vakipaikan kunniaksi :) ♥


Mukavaa tiistaipäivää teille kaikille ja ilmotelkaa, jos meinaatte kans osallistua näihin haasteisiin! :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.