sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Sillisalaattia

Viikko alkaa olemaan pulkassa ja voin kyllä rehellisesti sanoa, etten oo tehnyt mitään muuta koko viikolla kuin käynyt töissä ja ollut kotona :D. Eiku ai niin, kävin mä kerran kaupassa ja postissa :P. Ens viikolla alkaakin sitten todellinen arki, kun T palaa myöskin töihin ja hoitopäiviä alkaa olemaan reilusti enemmän. Vähän jännityksellä odotan, että millanen kaatopaikka meidän kodista tulee, kun kumpikin käy töissä ja jossain välissä pitäis ehtiä hoitaan koirat ja kaupaskin pitäs käydä :D. Eiköhän kaikki lopulta ala sujumaan, mutta tää alku voi olla melkoisen hektistä.


Iltavuoron jälkeen oon ollut vähän haikeissa fiiliksissä, kun E on aina jo nukkumassa silloin... Ja jos mulla on aamuvuoro seuraavana aamuna, voi olla ettei nähdä aamullakaan ollenkaan. Mutta mutta, elämä on valintoja täynnä ja eiköhän me näistä selviydytä. Mutta kyllä tää työelämään paluu on tuonut monenlaisia tilanteita tullessaan...! Jollekin toiselle nää on ehkä pikkujuttuja, mutta ei mulle eikä meidän perheelle. Mutta aiotaan selviytyä näistä! (Tähän se hauishymiö)

T ja E lähti isä-lapsiliikuntakerhoon, niin mulla on hetken hengähdystauko tässä ja ehdin keskellä päivääkin kirjoittelemaan. Tänä viikonloppuna on meinannu vähän tihkasta muuten tuon herkuttomuuden kanssa :P. Mun on pitäny syödä tummaa suklaata, että oon pysyny jotenki aisoissa :P. En ees tiä mitä mun eniten tekis mieli, mutta yleisesti jotain törkyä :D. Onneks huomenna alkaa taas työviikko, ni en kerkiä miettimään ees herkkujen syömistä :P. Jotain hyötyä töissä käymisestä ;).
Liikkumiset on ollu kyllä ihan retuperällä koko viikon, yhden kotijumpan oon viikon aikana tehny ja tänä iltana vielä toisen kerran. Meinaa tää uus arki viedä ainakin näin aluksi kaikki mehut. Toivon mukaan meno tasaantuu kevättä kohden. Keväästä tulikin mieleen, että yks aamu laulo linnut niin ilosesti, että aloin aivan fiilistelemään jo tulevaa kesää ♥♥ Ai että, pian on taas lämmintä ♥

(Koiratkin tietää, että kun touhutaapero ei oo kotona, niin silloin kuuluu levätä :P)


Kevättä kohden oon päättänyt, että vihdoinkin laitetaan toi meidän vierashuone Eetiä varten kuntoon. Se on nykyään vaan sellanen rytöläjä ja tavaroiden säilytyspaikka ja lipastoa ja kaappia on ihan liikaa! Onko teistä kukaan muuten vuokrannu sellasta ylimäärästä lämminvarastoa?? Katoin, että Seinäjoella olis ainakin Cityvarasto https://cityvarasto.fi/ mistä sais vuokrattua lisätilaa.. Se vois ratkasta meidän säilytysongelmat ainakin tilapäisesti (sitä isompaa asuntoa odotellessa..!).. Meinaan tulla ihan täihin näiden meidän tavararöykkiöiden kanssa... Ja kun suurin osa on ihan hyötytavaraa mitä en halua heittää roskiin siis.

Asiasta keppihevoseen sain nyt luettua sen Rauli Mäkelän Irti tulehduskierteestä-kirjan, josta aiemmin oon täällä maininnut ja täytyy kyllä sanoa, että se kirja todella osui ja uppos... Niin hyvää asiaa tulehdusten ja allergioiden hoidosta, että tää täytys jokasen allergioiden kanssa painivan lukea! (Niin ja tekis mieli vinkata tästä ihan allergiapolia myöden...) Itte oon joutunu ottaan selvää lähes tulkoon kaikesta allergioihin liittyen, niin mietin, että kuinka pihalla ihan "tavalliset ihmiset" on näiden allergioiden kanssa, joilla ei oo hoitoalan taustaa tai taitoa ottaa asioista itse selvää... Vinkkaan siis vielä, että lukekaa ihmeessä tää kirja! Alla niin hyvä taulukko siitä, miten allergioita tulis hoitaa. (kuva siis kyseisestä kirjasta, sopii varsinkin suolisto-oireisten allergioiden hoitoon)


Taas tästä tuli tämmönen sillisalaatti, mutta ainakin yhtä mun lukijaa se ei haittaa, joten mennään näillä! :D Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille teille! :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.