lauantai 25. huhtikuuta 2015

LA

Tänään on se maaginen päivä, jota kuumeisesti on etukäteen odotettu. Mä olisin ihan valmis lähteen synnyttämään, mutta Inu tuntuu olevan eri mieltä ;). Joten eipä taida meidän perhekoko kasvaa vielä näin laskettuna päivänä :P

Tää raskausviikko 40 on mennyt kaikennäköstä touhutessa, välillä on ollut energiaa jopa normaalin olotilan verran, mutta esim. eilen oli niin nääntävä päivä väsymyksen takia. Heräsin klo 04 ja odottelin kuuteen asti, että T herää kas, söin ekan aamupalan mahan muristessa nälkää :D, nuokuin pöydän ääressä lukien posteja seiskaan asti, totesin, että ei tästä mitään tuu ja painelin takas nukkumaan. Heräsin uudestaan 9 jälkeen, taas kauhea nälkä :D, söin uudestaan aamupalaa. Istuskelin hetken aikaa tietokoneella nuokkumassa, ja totesin taas, että ei tästä väsymyksestä nyt päästä millään eroon ja palasin takas sänkyyn. Heräsin 11.30 ja vannoin, että nyt pitää vaikka väkisin piristyä. Lopulta sain itestäni sen verran irti, että kävin suihkussa, meikkasin ja kävin apteekissa ja kaupassa. Iltapäivällä oli kyllä pakko taas ottaa päikkärit. Oli kyllä mun mittapuulla erittäin väsynyt päivä, en oo sitte alkuraskauden jälkeen ollut niin väsynyt kuin eilen.

Mutta oon mä välillä ollut pirteämpikin ;) Viikon aikana on tullut reippailtua Simpsiön laskettelurinteen mäkeä pitkin ystävän ja koirien kanssa (eikä yhden ainutta supistusta ees tullut vaikka kuinka käveltiin ylämäkeen :D) Tän reissun lisäks oon lenkkeilly joka päivä, niinkun ennenkin, välillä tunninkin lenkkejä, mutta niistä ei oo tullut mitään kummempia oireita, selkä vain kipeytyy, mutta helpottaa levossa.




Sit oon päässyt laavulle paistamaan makkaraa Inun toisen tulevan kummitädin kanssa ja hänen poikien ja Lyyli-koiran kanssa :) Ai, että oli kivaa syödä makkaraa nuotiolla! Tätä lisää :)




Oon myös ihastellut mun kukkapenkistä nousevia tulppaaneja ja narsisseja, joiden sipulit istutin syksyllä :)




Kävin salilla T:n kanssa ja salaa toivoin, että en enää masun kanssa joutuisi jumppaamaan...

vauvamasu, rv 40


Masua on kuvattu ja kuvattu... Josko pian sais kuvata vauvaa?


Niin joo ja niitä päikkäreitä on nukuttu ja nukuttu... Tässä mun unikavereita, jotka ei ikinä kyllästy päikkäreihin ;)






Tää päivä meillä sujuu varmaankin ostoksia tehden ja pihahommia. Nurmikkoa pitäs ainakin paikkailla ja haravointiakin olis vielä vähän jäljellä... Niin ja voi olla, että saadaan grillikausikin tänään korkattua :) Joko te ootte grillannu?! Siitä, jos mistä tulee kesäfiilis :)

7 kommenttia

  1. Ihme väsymys täälläkin.. Ihan koomailua suurin osa päivästä :D voi vitsit odotan että mekin saadaan ekat grilliherkut! Lämmin kesä, grilliruoka ja mikä parasta: vauva on syntynyt! Voi kun vois ihan pikkusen kelata päiviä, että pääsis jo synnyttämään..

    VastaaPoista
  2. Täällä odotetaan kas kesää tosi hyvillä fiiliksillä :) Varmasti ihan mahtava kesä tiedossa, vaikka hyvin erilainen kesä tulee olemaankin :) Tai ehkä se just tekeekin siitä niin mahtavan ♥ Ja kesällä on kummankin vauvat jo syntyny xD

    VastaaPoista
  3. Hyvä tuo Sarputtimen houkutuskuva ;D Eikö se sieltä pian pihalle tuu! Mä näin iteasias unta, että näin naamakirjasta, että veittekin koissut muualle hoitoon ja menitte synnärille ja olin niin vihanen kun ette tuonukkaa niitä meille xD
    PS. Mitenkä ihmees mä saan itteni tän blogin seuraajaks, en muista enää yhtään mistä se piti painaa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin hyvä kuva :D Hahhah, vai menit sä suuttumaan, täytyy siis toivoa että oot kotosalla kun lähtö tulee, ettei tarvi nähä punasta :DD Mä en itseasias oo ihan varma pystyykö täs uudes blogis lisään itteensä seuraajaksi, mun täytyy vähä noita asetuksia kattoo, voi olla että mun pitää este tehä tälle jotain, että se on mahollista :D

      Poista
    2. Katoin, että tossa oikeassa sivussa on toi palkki missä on "Tietoja minusta" ja siellä toi "seuraa" täppä, ni saisiksä siitä liityttyä seuraajaksi?

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.