tiistai 21. huhtikuuta 2015

Baby showerit ♥

Seuraavaksi siirrän vanhasta blogistani tänne postauksen baby showereistani, jotka olivat mulle tosi ikimuistoinen juttu ♥ Ihanat ystävät oli tehnyt mua varten tosi kivan illan ♥ Siitä siis tekstiä seuraavaksi :)

(Kirjoitettu 17.3.2015)

Mua kuulkaas jymäytettiin eilen oikein kunnolla!:D Mulle nimittäin oli järjestetty yllätysbabyshowerit! ♥ Juuri kun oli päästy juhlimasta polttareita, niin olikin mun vuoro yllättyä!
Ystävät olivat järjestäneet ihanat kutsut, joita en ollut osannut yhtään odottaa. Joskus viime vuoden puolella mietin, että voisin järjestää itse nää vauvakutsut, mutta kun aloin katsomaan kalenteriani kevään kohdalta, niin totesin, että sen verran paljon on jo ohjelmaa muutenkin, että parempi kun en ota itselleni vielä tätäkin urakkaa. Ja se ajatus unohtui, kun oon ahertanut muiden juttujen parissa. Joten tää oli kyllä mulle jymy-yllätys!♥

Mua siis huijattiin sillä tavalla, että oltiin eilen illalla menossa T:n töiden jälkeen Seinäjoelle, T:n oli (muka) tarkoitus mennä kaverinsa kanssa treenaamaan ja mä olin menossa siksi aikaa kaverini luo, joka myös asuu Seinäjoella. Matkan varrella T kaivoikin taskustaan huivin ja käski peittää silmät! :D Kuulemma tuli muutoksia suunnitelmiin :D. T veikin mut erään toisen ystäväni kotiin, jossa mua jo odoteltiin ystävien kera ♥



Baby showerit, yllätys
Ilme taitaa kertoa kaiken :D


Baby showerit, yllätys
Ystävät olivat tehneet kahvipöytään ihania herkkuja, joita sain vielä kotiinkin :) Ja kaikki oli niin kauniisti koristeltukin ♥ Kakkuun oli laitettu sekä vaaleanpunaista, - että sinistä, kun sukupuoli on vielä salaisuus muille :)


Baby showerit
Ystävän pojan kanssa arvotaan, että mitä me ekana maistettais :P...



Baby showerit, kakku

Herkuttelun jälkeen mä sain availla lahjojakin, kaikkea ihanaa nää naiset oli mulle ja vauvalle keksiny ♥




Ja vaippakakunkin sain! Millä sen raaskii avata!♥


Baby showerit
Lahjojen availun jälkeen oli keksitty teemaan sopivia leikkejä, kuten tulevan äidin tietovisa, vatsan ympäryksen veikkaamista lankakerän avulla ja mm. syntymäpäivän- ja painon veikkausta sekä sukupuolen :)


Baby showerit

Täytyykin muistaa tarkistaa sitten myöhemmin näistä lapuista, että kenen veikkaukset osuivat lähimmäs :)


Alla olevassa kuvassa tehdään sormusennustusta. Jos sormus heiluu edestakaisin heilurimaisesti, on tulossa poikavauva ja jos sormus pyörii ympyrää, niin tulossa on tyttö :). Mulla näytti poikavauvaa :) Ja seuraavasta lapsesta pitäisi tulla tyttö. Se jää nyt sit nähtäväksi, että osuiko ennustukset oikeaan :)



Baby showerit, sormusennustus
Kutsujen jälkeen sain yhden kauempaa tulleen ystäväni yökylään meille :) En mä aivan tällaista viikon aloitusta osannut odottaa!:D Kyllä hyvät ystävät on vaan elämän suola ja sokeri ♥ Oli niin kiva höpötellä vauvajuttuja ja arpoa tulevaa syntymäpäivää (mä toivoisin, että ei menis enää kauaa ♥) Tästä jäi niin kivat muistot mulle ♥ Täällä jatketaan siis viikkoa erittäin hyvällä fiiliksellä, ihan mahtava kevät ♥

2 kommenttia

  1. Ihania kuvia :)
    Muistan vielä omat babyshowerini, minutkin yllättiin. En osannut edes aavistaa vaikka toiset olivat joutuneet suuren päivän vuoksi valehtelemaan minulle aivan kamalasti ja kaikki valheet uskoin. :D
    Nyt vain nautin pienestä tytöstä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaset yllätykset on kyllä ihania ♥ Ja sulla on jo palkintokin sylissä, eiköhän täälläkin pian :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

Instagram

© Nonna Koo. Made with love by The Dutch Lady Designs.